Pages

Monday, December 17, 2012

Dah Langgar Pantang...ada aku kesah :D

Hello Almaripink...


im back oulsss.....
buat pertama kalinya lepas 7bulan melahirkan eilham aku dah terkinja2  main futsal auww
masa elysha dulu pun sama lepas 7bulan dah terkinja2 main netball

pantang badan nak pakai lama terpulang kat memasing,if ada makan supplement so go go lah
ada orang cakap czer tak boleh buat itu ini,czer ni susah lah pantang nya
ini semua terpulang kat badan masing2....

seminggu sebelum main aku continue balik makan,Gamat Healin,Shaklee Alfalfa
esok pula nak cari pati haruan tu iyukss nak makan macam nak pengsan rasanya busuk oulss,cukuplah sekotak

nanti nak terkinja2 lagi aku beli balik makan balik

pandai cari pasal pandai lah cari ubatnya,ini untuk hari tua
ok juz nak betulkan mind2 orang2 Yang ingat czer ini macam lah hazab sangat,pantang sangat banyak,tak boleh buat keje berat lah....so mari sini nak betulkan sikit ok

pandai-pandailah jaga diri ok
yang penting ubat2,petua2 tradisional tu makan jangan tak makan

korang boleh kuat macam orang bersalin normal juga ok

go go :)
terima kasih

No comments:

Post a Comment