Pages

Thursday, October 25, 2012

Susu punya kisah jangan kau kisah

Hello Almaripink...

alhamdullilah nak masuk 6bulan eilham masih fully BF lagi...terima kasih allah atas kurnian rezeki,dan banyak pengorbanan yang telah aku lalui,terima kasih kat encik suami juga,my cousin eza :)...rakan2 opis yang pump susu bersama-sama.....tanpa dorang siapalah aku,mereka semua adalah sumber kekuatan untuk aku harungi perjalan ini...

Buat pertama kalinya pada 17hb hari selama 4hari juga lah terpaksa tinggalkan eilham dengan mak,sebab aku kena hadiri kursus kat Teluk Batik jauh plak tu huuu

alhamdullilah stok susu mencukupi untuk eilham,dia pun tak banyak ragam,biasalah malam2 cari tu yang kesian dia cuma nangis sebak saje :(


 ini stok susu yang tinggal lepas balik kursus,ya allah sangat risau ok,dekat rumah mak ada lagi 3pek 8oz itu sahaja....now memang kena gigih mengepam,insyallah eilham cukup 6bulan nanti dia start makan mungkin kurang sikit menyusu kot...


sekian perjalan dan pengorbanan penyusuan saya

No comments:

Post a Comment