Pages

Friday, August 17, 2012

RAYA RAYA

Hello almaripink...

Barang anak-anak dah selambak macam ini,tu baju raya je baru,belum masuk baju pakai-pakai biasa,belum barang ibu dan bapaknya lagi,tak kemas lagi weh mau belambak-lambak jadinya fuh!!hari ni lah nak kemas barang,pasang langsir,buat kuih raya(ni tak tau lagi)segala-gala nak buat hari ni,dengan aku kerja lagi ni,tak kira aku nak halfday,semua kat opis aku yang kerja hari ni nak halfday haha,bukan jauh pun weh balik klang ni juga kat kapar ada barang tak bawak leh jer ambik,tapi tak macam tak syok nak ambik2 barang yang tertinggal, petang raya/raya ke 2 maybe balik nogori horay horay ,mak dah balik kampung dulu,jumpa mak kat kampung,lazatnya rendang lemang bagai..

Andai jemari tak sempat berjabat,andai raga tak dpt bertatap
Seiring beduk yg bergema,seruan takbir yang berkumandang
Kami haturkan salam menyambut Hari raya idul fitri,jika Ada kata serta khilaf kami
membekas lara mohon maaf lahir batin.
SELAMAT IDUL FITRI dari kami sekeluarga
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. Selamat hari raya kak ezy sekeluarga. Maaf zahir batin..:)

    ReplyDelete