Pages

Tuesday, July 03, 2012

HELLO ALMARIPINK

Hello Almaripink...
hai semua...lama rasanya tak mencurah perasaan di sini :) ini semua pict terbaru anak-anak..pict ni dah di jaja kat FB,walaupun cuti panjang tak kerja tak bermakna ada masa yang sangat banyak untuk menghupdate vloggeee(emm kenapa nak eja macam tu :p)

24jam sehari macam tak cukup sekarang ni,aku perlukan 60jam untuk settelkan semuanya ohhh si lembab..bukan lembab ok aku dah cuba buat semuanya sehabis laju kadang kala badan sangat tak daya,mengemas,membasuh,memasak,melayan anak pakej layan suami juga ohh fenatt tapi sangat bebaloi merasa juga buat semua ni sendiri tak akan di sia-siakan masa 3bulan ni,teringin nak jadi SURI macam bestkan..dapat besarkan anak-anak depan mata,arggggggg(tiba-tiba nak meroyan sila mengucap banyak2 ezy :D)macam mana nak tinggalkan manje eilham kite kat taska aduhhhh peritnya jiwa ni

perit juga jiwa ni nak mulakan kerja huhu

emmm elyshakan suka usik eilham hari tu dia ada conteng kasut adik dia dengan makerpen merah yang aku guna tuk tulis stok susu....kesian eilham baru sehari guna kasut dah kena conteng...mana ada stresss kan :D

ok la semua eilham dah ukekukek tu kalau dia buka mulut begegar ok gegendang telinga...betul orang cakap jaga anak lelaki ada cabaran dia.....lain anak lain gaya lain cara...ha ni aku dah kena caranya dan gayanya fuhhh bye

No comments:

Post a Comment