Pages

Friday, July 13, 2012

Dah Habis Pantang Breasfeed Baby lagi ker??

Hello Almaripink...


allhamdullilah kali ni berjaya,sampai habis pantang hari tu masih BF eilham,budak lelaki walaupun kuat menyusu amin2 ada rezeki eilham
sekarang ni nak simpan stok susu,tengah pening sangat sebab peti ais yang ada kat rumah kecik tu jer yang ada,itu pun dapat masa hadiah kahwin,sayang sangat orang bagi hadiah kahwin,kalau beli peti ais baru,takkan nak jual peti ais lama,takkan nak guna dua2 rumah bukan besar mana pun ruang dapur,serius sangat pening memikirkan..
setiap jalan kebaikan yang kita nak buat mesti ada dugaannya kan kuat dengan tak kuat jer hati ini nak tempuh,semoga ada jalan penyelesaianya setelah duduk berbincang degan suami terchenta-chenta(emm tak payah nak gedik)
Minggu depan dah puasa risau pun ada,mggu ketiga puasa dah mula kerja dah nak hantar eilham kat taska,cukup ker susu ni?
itu jer yang bermain2 dalam fikiran sebab eilham kuat isap susu,aku pun kalau sekali pam cuma dapat 6oz paling banyak

ya allah tambahkanlah rezeki anakku ya allah..

ada masa lagi ni nak perbanyakkan susu,semoga segala urusan di permudahkan

2 comments:

  1. ritu sy ade tjumpa iklan deep freezer kecik murah.try la cari kat mudah.my ke.baru2 ni sy mntak doctor ubat tambah susu utk bulan pose,die bg ubat thn muntah.rupenye ubt thn muntah bleh tmbah susu.petu sy nk tambah stok ari2 buat tandem.oklah skali tandem dpt 3oz,kalo 3 kali buat da dpt 9oz kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih :) ada juga tengok iklan kat mudah...byk yg suh pickup kat rumah pun ada,tgh bincang dgn hubby beli baru kot,baru buat kertas kerja harap dapat di pertimbangkan oleh hubby hehe moga2 lulus...dah beli tempat nak letak plak nak pk huhu...saya memang pam susu setiap 4jam,kadang2 terlajak juga tggu sampai breast tak selesa..mmg akan dpt 6 oz setiap kali pam,allhamdullilah banyak,bila nak mula kerja ni perasaan risau tu,risau tak tau nak letak mana susu2 tu huhu,ohh tahan muntah boleh tambah susu ya...petua ni terima kasih dear.

      Delete