Pages

Tuesday, April 24, 2012

update 36w!


Hello Almaripink...

Berhari-hari buka blog click new post...tapi satu idea pun tak masuk dalam kepala apatah lagi hati ini

now tak taulah nak gambarkan bagaimana rasa ini,ayat karangan dah mula keluar :)

takut,takut,takut nak beranak ok,takut dengan doktor,dengan darah macam-macam rasalah ada



Sejak nak masuk 36 week ni,kurang selera makan...asal makan je muntah balik,owwhh,da tak tahan sebenarnya...be strong ezy...im power puff girl lalala..powerrangers pink pun ok juga..

saat macam ni memang jangan haraplah aku rajin nak kuar rumah,duduk rumah main-main dengan elysha,gaduh-gaduh dengan budak becok tu adalah syorgaa
persiapan beg baby and mommy still ada kat rumah lagi,tak masuk dalam kereta ...

bulan ni ada sikit2 barang nak beli..for baby nak cari botol susu TOMMEE TIPPEE,insyallah sebab dah nekad nak BF baby kan so botol ni macam menarik
elysha guna AVENT so macam dah membuhsan..eh boleh plak ibu dia yang buhsan
tapi mood berabis duit adalah best,sebab gaji bulan ni macam rasa gaji pegawai pula,walaupun hakikatnya aku stok2 kerja jawatan pagar2 yang berdawai jer, emm salah satu yang termasuk dalam list nak beli  barang2 kat bodyshop untuk aku :) relaxing massage oil,shower,scrubs,tuk sental2 badan tu auwww..

cukup,cukup....eh song Nirwana Band Sudah Cukup Sudah tu best kan...

cerita pasal nama pula...masa elysha dulu memang serah bulat2 kat eddie dia yg kasi nama...
now nama depan dia dah kasi...tinggal nama belakang plak aku kena kasi adoiii serius aku pening nak fikir sebab citarasa sangat besar...nama aku pilih eddie cakap stok nak artis pahal..haha aku suka ok nama tu..tunggu jerlah kalau dah kuar baby nanti...aku ubah fikiran atau tak....nama tu memang ada maksudnya..moga aku diberi petunjuk :)

Pesanan utk anak ibu :
Cepat2 la keluar,awak jgn membesar sgt tau ,awak dah tak muat da nak duk dalam tuh..sakit tulang rusuk ibu kamu tendang...jangan nakal sangat kat dalam tu yea,pls behave sikit...dah keluar nanti ibu nak cubit-cubit pipi kamu

Pesanan utk korang pula:
Doa yang baik-baik untuk aku ya,minta di permudahkan semua...maaf kalau aku pernah buat silap,terasa hati ker...maaf sangat-sangat tau...nah bik love sorang satu :)





1 comment: