Pages

Thursday, April 05, 2012

TIADA LAGI HARI ESOK KER NOK

Hello Almaripink...

Setiap hari rasa macam itu,rasa macam tiada lagi hari untuk esok...
sedar tak sedar ni dah bulan 4
ada sesetengah kerja harus aku settelkan secepat mungkin
tanpa menyusahkan orang lain waktu aku cuti nanti
makin nak dekat makin,sibuk dan rajin aku ni
kalau semalam boleh cicah biskut sambil on9
oh hari ini tidak lagi...
kesedaran datang pula bila memikirkan masa macam nak suntuk
belum tolak hari-hari yang terpaksa checkup

lepastu pikir pula persiapan raya
awal lagi kot nak fikir,tapi aku kena fikir untuk baju raya mereka2
kalau aku punya pakai jerlah apa yang ada
dah kena start shopping kain pula
aku nak berpantang dalam keadaan yang relax
tanpa memikirkan itu dan ini

bila dah balik dari pantang,balik rumah orang nak datang raya rumah dah kemas
dah cantik
tinggal bawak balik baby sahaja insyallah,permudahkan semua ya allah

so sekarang fikiran sangat banyak benda nak fikir
semalam aku boleh angkat almari dapur sorang2 kemas dapur bagai
oh sigagah
eddie gi main badminton...mamat tu sekarang ni sibuk bersukan tak kurus pun aku tengok haha
eh tak lah kat opis dia ada buat sukan2 tu kena turun traning tu

minggu ni dah plan dengan eddie nak cat rumah pulak
kenapa harus banyak benda nak sangat buat
adakah sebab aku mengandung jadi macam ni huhu

sebaik eddie layankan aje
ok bye nak balik dah

esok ada 5S pula
checkup minum air gula lagi
aggg
bye

No comments:

Post a Comment