Pages

Monday, April 30, 2012

I LOVE MAY MAY

Hello Almaripink...


Firstly wah terkejut bila daddy qhaliff follow saya :)

tq Ben



 i love may may
esok adalah may
esok juga adalah hari lahir mak
mak selalu vangga dan happy hari lahir dia semua orang cuti
untunglah
esok nak suh mak masak sedap-sedapni harilahir aku ker mak ni?
time mengandung yang ini aku sangat suka bila dapat makan mak masak
suka juga suh mak masak ikut tekak aku :P
bulan ni juga hari lahir pakmertua :)
bulan ni juga hari lahir elysha maisara :)
bulan ni juga due date baby bakal lahir
kalau sama date dengan harilahir elysha alangkan bahagianya ibumu ini anak2 ku
aku berdoa supaya sama datenya..kalau czer serius boleh minta ni hehe
kalau normal mesti rasa bersyukur sangatkan..
memang pandai bajet anak-anak semua lahir bulan may :)

masa last year time macam ni aku sangat sibuk,buat persiapan untuk buffday party elysha..
kali ni ibu tak larat nak,bagi lepas adik kamu dulu ya..
lepastu kita enjoy buat buffday kamu...party buih ok ok ibu janji:) tapi lewat sikitlah ok
lepas ibu habis pantang,kita buat cukur jambul adik sekali dengan buffday kamu ok kan
tapi ibu tengah fikir masak-masak lagi
sebab kena tunggu abah kamu fikir masak-masak juga..
sebab bila nak tunggu abah fikir masak-masak
memang MASAk lah haha..
yunk u jangan ke..der ke..der sangat :P

emm kalau ibu tak besalin lagi date 22 tu ibu hantar kek kat school eca sambut dengan kawan2 dulu ya...

bulan may ini juga firstime kuar dating dengan eddie..
kenal hati budi walaupun masing-masing macan tak ada budi pekerti jer :)
gile sempoi..
mamat ni sangat huru hara
aku rasa,kesian tengok muka dia,mulut sangat celupp kalau dia sound rasa macam nak cabut jap dua-dua telinga letak dalam peti ais,time tu rasa macam tak kesian langsung tengok muka dia dah...tapi hati baik,ayat manisss emm ngan aku tak dapat lah sebab aku sangat faham,aku tau ayat manis dia tu bersebab haha..
kadang-kadang suka sangat jaga hati orang,susah  nak beterus terang,maybe sebab tak nak hati orang tu sakit :)
kelakar macam johan haha :)
tapi serius baik bersyukur sangat dapat dia amin amin amin


tu jer cerita bulan may

sebab tu i love may may


No comments:

Post a Comment