Pages

Wednesday, April 04, 2012

BER 2 tak best BER 3 lebih baik next bakal BER 4 insyallah akan baik-baik

Hello Almaripink...

Ada orang cakap shopping itu untuk terapi diri ye ker?
mula-mula memang akan rasa macam tu lama-lama bukan rasa terapi
tapi rasa berapi-api,hangus bagaikan di bakar dik api duit itu
penat ko kumpul dan minta(dasar suka pau duit suami )tapi tak apa untuk kepuasan diri
haha memang akan rasa puas sampai masa ko rasa tak puas hati
nak beli lagi dan lagi
lumrah jiwa seorang perempuan

Seminggu dua yang lepas ,balik rumah mak
cakap dengan elysha,esok elysha tinggal dengan nenek ya ibu dan abah nak pergi kerja
elysha angguk tanda setuju,kalau lah dia tau esoknya adalah hari sabtu
WTH ibu nak pegi kerja hari sabtu(sepanjang aku bekerja boleh kira berapa kali aku kerja hari sabtu)aku tak wajibkan diri aku buat kerja lebih masa haha...kalau aku buat pun emm tak pernah sesekali aku claim bagai...jangan tanya kenapa...biarlah rahsia :) ...hidup menumpang macam tu lah di perlakukan :)

bukan semua orang suka bila kau suka mereka lebih suka tengok kau mengalirkan air mata :( dan itu lebih baik untuk mereka tersenyum suka

sekarang ini ambil lah kedukaan itu,dengar2 keadaan di sana semakin tegang haha KARMA beb

stop....ni dah jauh melalut


ok pagi-pagi aku dan eddie dah bersiap-siap,jalan berdua memang indah :)
kuar dari rumah mak pukul 8:10 am
pukul 8:30am dah sampai terconggok kat sana,parking adalah syorgaa cinta kita
park depan pintu masuk...wah kagum
pergi breakfast berdua
dah settel semua masuk IKEA check list apa yang memang rancang nak di beli
yang tak di rancang kau ikut kata hati punya list nanti haha tak yah tunjuk list tu kat eddie haha

SNIGLAR Cot, beech
SNIGLAR Changing table, beech
KUSINER Box with lid
FABLER Bed canopy, multicolour
Floor lamp, steel
AGEN Chair, rattan, bamboo
Finger puppet

ini yang dalam list,yang tak ada dalam list malas pula aku nak cari pict nyer

Finger puppet lain sikit desinge dia bukan macam dalam pict tu yang aku beli ada princess,band boy bagai, tu untuk elysha,baru beberapa jam jer tinggalkan dia,hati dah macam tak tenang,asyik lah aku cal mak,eca tengah buat apa bla bla bla....

tak sampai hati tak beli apa-apa untuk dia

emm sekarang ni words sentap yang selalu dia keluarkan bila dia rasa tak di layan sangat mesti dia akan cakap ibu tak nak kawan eca ker?abah tak nak kawan eca ker?
oh sedihnya bunyi
dalam keadaan aku macam ni kadang-kadang aku perlukan rehat,bila dia datang kat aku cakap macam tu aduhhh elysha sory sangat-sangat
kesian dia kadang dia datang kat aku,ibu jom lah main dengan eca,ibu lukis ini
emmm time tulah aku akan rasa,aku kena lupakan penat dan rehat aku.....
elysha lebih penting emmm



uikss melalut lagi..lepas dah settel cari barang dan bayar ,laju-laju pergi settelkan penghantaran barang laju-laju juga pergi parking,bawak kereta laju-laju lagi balik rumah mak terus ,tak ada hati nak singgah mana-mana
apa yang aku dan eddie rasa adalah rindu sangat dekat elysha
lepas tu ibu dengan abah rebut-rebut nak kasi Finger puppet kat elysha hahaaa....
masam apatah...
kesimpulan elysha adalah segala-galanya sekarang ni....
gunaakan masa yang secukupnya sekarang ini hanya untu dia :)
ungkapan dating berdua pada mulanya tidak lah seseronok dan sebahagia mana
dating orang dah kahwing lebih baik bertiga,berempat berlima ikut jumlah anak masing-masing
dating beramai-ramai adalah lagi bahagia

2 comments:

  1. ye betol..rase xtenang jek wpon tenang dating berdua tp hati tetap igt anak dah mkn ke belom, okeh ke die, dah susu ke...

    ReplyDelete
  2. itu lahkan....kalau kita pergi kerja hantar anak gi sekolah lain perasaan dia,tp kalau kita hantar anak semata-mata kita nak kuar dating berdua adoi rasa bersalah sangat hehehe...mula best lah..bila dah lama sikit tu teringat plak

    ReplyDelete