Pages

Tuesday, March 06, 2012

Sikit-sikit Lama-lama Jadi Gunung

Hello Almaripink...


cukup setiap setahun  akan tiba masanya untuk masuk bank
berat gilak nak bawa duit syiling ni 14kg 
elysha pun berat 13kg
 inipun nak masuk akaun elysha lagi
memang kalau kumpul duit syiling akan masuk kat akaun dia
nak harap aku tiap2 bulan masukkan kat akaun,abahnya buatlah ,aku yang paling banyak skip
sudahnya menabung duit syiling jerlah kami
itu pun eddie yang  paksa suruh aku menabung
rezeki anak namanya, bila la rezeki maknya pula
 insyallah lepas ni dah ada 2 orang ,duit ni kena bahagi dua pula sebelum masuk bank masing2
abah asyik masuk kat akaun anak jer huhu
kalau masuk akaun aku memang tak berbaloi kot :)


ok bye aku nak cuci2 mata shopping on9 haha
Seeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment