Pages

Monday, March 26, 2012

3D 4D scan Malaysia

Hello Almaripink...

3D 4D scan Malaysia pernah dengarkan....

klik sini Can do ONLINE appointment via http://goo.gl/6HpI8

ahad ini aku ada appoiment kat umra,dulu masa elysha ada buat kat sana tapi serius tak ingat berapa harga dia..now org cakap harga melambung lambung mahal(mael lambung pun rasa nak lambung)

kalau mana2 klinik yang ada join 3D 4D scan Malaysia cas murah jer rm100 ok la kan dari pada kena rm200-rm300(tarik napas putus-putus kalau kena rm300)


ini pict elysha masa buat dulu kat umra masa tu tak ada 3D 4D scan Malaysia ni lagi

i will update adik elysha pula ya :)

ya allah permudahkan semua amin

1 comment:

  1. cepat2 pi scan xsabo nk tau adik elysha..hehehe

    ReplyDelete