Pages

Monday, February 27, 2012

NAK MAKAN

Hello Almaripink...


Tak cukup aku hantar msg kat eddie,kat tweet, kat bbm kat facebook jer aku tak update hehe....adoi meroyan aku cakap aku mengidam sotong bakar yang aku makan kat setulang JB ri tu....

lapar,lapar,lapar

lepastu nak makan buah laici juga....bukan yang dalam tin tu ok...ni buah betul2...
nak makan udang yang macam eddie penah beli kat pulau indah dulu....uwahhh nak nak
 tolonglah....tolonglah....

nak makan steak kat kedai mus(chop & steak)


huawaaah nangislah ko kat sini


keji jer...

bye..


 

1 comment: