Pages

Wednesday, January 04, 2012

OMBAK I RINDU KAT U


Hello Almaripink... Horay Hoyey... semua kerja dah settelkan dah clearkan tiba masanya untuk berhungah-hungah (boleh pahamkan ayat tu)bersama keluarga,nak kasi ada mood sikit  kenalah nyanyi lagu OMBAK rindukan walaupun macam ko dah kenapa nak nyanyi lagu ni,ok lah tu sebab dah rindu sangat nak dengar bunyi ombak..

Malam kau bawalah rinduku 
Untuk dirinya yang jauh dari ku 
Agar dia tidak kesepian 
Selalu rasa ada cinta agung

Tak pergi jauh mana pun ...asal dapat keluar dari kesibukan kota ni pun dah cukup girang..orang semua dah sibuk buat entry pergi bercuti,aku adalah siput baru nak pergi ,tapi memang pilih masa macam ni pun..budak dah start sekolah so ok lah tak padat sangat,sementara anak tak masuk sekolah lagi ni merasalah pergi bercuti-cuti masa macam ni,dah masuk sekolah esok meraunglah abah ko elysha(macam dia punca sebenarnyakannnn) pegi bercuti masa orang berpadat-padatan..
Bagi aku ok jer kalau bercuti-cuti masa cuti sekolah ini ,walaupun padat-padat,ya lah boleh kenal dan tengok macam-macam ragam manusiakan..jem ker apa ker usahlah berkira sangat lah ahahaha ,taknak jem duk hutan jalan kaki takyah bawa kereta..auwww derhaka namanya ni
ok cukup...

No comments:

Post a Comment