Pages

Tuesday, November 22, 2011

MALAYSIA

Heloo almaripink..

Ok ok cerita hari ni semua stok sama jer pasal bola....pehh bedetap kencang jantung tengok bola....macam nak ilang nyawa ok..jangan lah selalu macam ni adoiii hai...apa-apa pun puas ati kita menang apek..walaupon kau ada dahlia teck..apa aku peduli I tetap love u..badrol kau kan mmg hebat ok..kesemua pemain kita hebat2 tahniah malaysia..eh yong yang hensem hehe dah usah nak mengeletis plak..

Tgk ni aku baru dapat kat bbm tadi

‎​TEAM Malaysia Hebat.. namun rahsianya ..kerana MALAYSIA ade seorang MUSLIM, ade seorang TAMIL, ade seorang pula GURU, dan yg penting Team MALAYSIA ade khairul fahmi che mat yg sentiasa cermat menangkap bola, dan MALAYSIA juga ade baddrol bakhtiar yg sentiasa berikhtiar menjaringkn gol dari jarak jauh :) HEHE dan yg paling Hebat ialah kerana MALAYSIA ade ONG ( Ong Kim swee )!!!!!! Hahah....JUST A JOKE..Tahniah Malaysia....Tahniah seluruh rakyat Malaysia..:*

Bye oulss
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment