Pages

Friday, October 07, 2011

Ustazah pilihan

Hello Almaripink,

  
semalam macam terlayan ustazah pilihan ni
bagi aku tepuk dada masing2 ikut selera masing2
bila aku dah tepuk dada aku ni,aku macam rasa rancangan ni ada infonya tersendiri
tengok2 muka2 bakal uztazah ni sejuk mata...bait-bait ayat mereka pon terselit hadis dan firman
sangat rasa rendah disisinya aku rasa
umur mereka ada jauh lebih muda dari aku banyaknya ilmu mereka  ada yang belajar di mesir al-azhar(teringat cerita cinta bertasbih plak)

kalau benda ini tak bagus itu terpulang kepada mereka yang lebih arif tentang agama...
bagi aku,aku boleh blajar dan dapat info dari sini...
sebab untuk luangkan blajar agama pergi di surau mungkin zaman serba canggih ini banyak yang terbatas
mungkin bila anak dah besar panjang baru ada kelapangan itu...
itu apa yang aku tengok kepada mak aku lah...bila kami adik beradik dah pandai bedikari baru mak aktif  ada masa yang cukup join geng2 surau....geng2 marhaban ...kadang2 sampai jauh2 gi marhaban tengok mak seronok dapat jalan2 ngan kawan2 :)

ok la apa pon dalam hidup ni yang baik jadikan tauladan
yang buruk pandailah jadikan sempadan..

wassalam

huhuhu.....

1 comment:

  1. betul tu ezy, siap perkara ada pro n contra...yg menjadi bantahannya pd yg bijak agama ni, ialah prinsip wanita bukan untuk dipertanding dan dipertontonkan..yg lain tadahal pada aku sbb sambil2 menonton tu kita dapat gak tambah ilmu tak banyak sikit kan...

    ReplyDelete