Pages

Friday, October 21, 2011

Jumaat punya cerita

Heloo almaripink..

Salam jumaat
Salam satu malaysia

Yeahh dah jumaat...suka2 semua suka kan jumaat..esok cuti..masa rehat yang panjang,boleh shopping oh memang dasar perempuan..

Esok semua ke mana..kami macam merancang nak gi melaka nak makan asam pedas wahh kelas kau jah mengidam asam pedas makan kat melaka..

Tak adalah macam tu sekali kg aku kat n9 ada kenduri so tiba2 macam boleh la jalan kejap kat melaka..sbb dah dekat kan dgn kg aku sempadan saje

ohh semalam dapat good news my biras bakal dapat baby twin...aku bakal dapat anak buah yg pertama sekali 2 besT ok..
Alhamdullilah..
Tak sabar maklong nak tgk kamu..
Jgn langsi sangat(ok merepek dah ni)

Best juga aku n biras boleh shopping baju baby bersama-sama
Dasar ok Shopping jer..

Ok lah nak balik..
Ok ni mmg dasar malas aku keje halfday bolehh..

kalau anda gembira tepuk tangan :)

Bye oulss muahh
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. hehe..bestnya pegi melaka...belikan ayu ole2 boleh....kakaka..happy holiday

    ReplyDelete