Pages

Thursday, October 06, 2011

BAJET BAJET LAH JAH

Hello Almaripink...

Rasa tak sabar tunggu esok...
Pembentangan bajet 2012,,mampukah membantu rakyat dan penjawat awam?

*dapat kenaikkan gaji (mampu menolong golongan yang berpendapatan rendah) ke atau 2 bulan bonus untuk penjawat awam...ini memang di tunggu..

walauapa pun yang di beri dan tak diberi aku sentiasa bersyukur

masih diberikan rezeki  ini..
setiap orang ada rezeki masing-masing yang telah di tentukan..
baik buruk jalan kehidupan mereka
semuanya telah tertulis di Luf Mahfuzmungkin rezeki kami lebih di sini banyak kelebihan di sini...insyallah rezeki yang tak tergolong sebagai penjawat awam ada di saluran yang lain yang lebih nikmatnya dari yang kami dapat..

tak usahlah mempertikaikan kenapa penjawat awam kerja lembab tapi gaji asyik nak naik..
sarapan berjam-jam..buat keje tak seberapa..
usahlah bercakap bergitu sangat sentap mak jah mak jah yang suka bergossip tu nanti..
masuk lah sektor ini tahulah kamu apa jawapannya nanti..
mengapa? apa? dan oh begitu..

ok bye..





4 comments:

  1. sejak keje gomen neh..
    dah msk tahun ke 7 pon..
    x penah meja opiz nie kosong..
    ada jer keje/fail yg tuntut perhatian..
    btw..hrp2 ada ar rezeki tuk kita bsok yer.. ;)

    ReplyDelete
  2. samalah...kerja still menimbun tak penah surut :) ..insyallah ada

    ReplyDelete
  3. Yang tak keje gomen memang tau cakap je...dah 16 tahun mummy keje gomen kerja memang tak pernah surut tp gaji byk tu gk...bagilah org gomen peluang..

    ReplyDelete
  4. tol tu mummy saya setuju....insyallah ada rezekinya...

    ReplyDelete