Pages

Monday, September 05, 2011

Selama Hari Raya Ke 7

Hello almaripink...
Ohh aduhai tak sempat langsung nak update ucap raya kat kamu kamu semua kan...membz jer la alasanya :p

Best raya tahun ni anak aku dah pandai pakai baju pilih baju..mmg best kalau dia nangis2 nak pakai tshirt dengan kain baju kurung..streeess pagi2 raya

Tahun ni jadual raya sangat padat sendat mendat mmg tak dan nak tengok tv bukak2 tv mohabbatin(industan nak bis,ejaan tak betul tu)

Syukur sebab tahun ni banyak sangat dapat kunjung sanaksaudara puasati raya tahun ni..feel jalan konvoi 7 buah kete sangat seronok :)

penah tak korang terfikir kenapa di jadikan adik beradik muka semua ada iras2
Untuk pengubat rindu sebenarnya...masa raya kami raya rumah arwah atuk punya adik..susah nak jumpa adik arwah atuk ni ..alhamdullilah tahun ni dapat jumpa,ya allah kami rindu wajah arwah atuk dapat tengok muka adik atuk pon rasa nak nangiss pandang sampai rasa sayang nak alihkan pandangan :) ada iras sangat..

Ok nanti sambung lagi la yerr update letak pict raya baru bestt



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment