Pages

Thursday, August 04, 2011

HAL BULAN PUASA

Hello almaripink...

Tak lewat lagikan rasanya nak ucap selamat berpuasa oulss...
Tahun ni bulan puasa aku macam
Lebih kepada bersederhana sebab mmg tak jejak bazar lagi setakat ni..dari pengalaman2 yang lepas banyak mendewasakan aku hehe...banyak naa duit telah dibazirkan kat bazar
Akan jejak juga mungkin 2 kali seminggu sahaja..ok la kan..

Bulan puasa ni macam2 ragam la pula
Kat opis ni
Bos aku ni nak panggila sorang staff kat sini nama dia bob...sekali bos aku dengan Confiden panggil nama KEBAB sini jap kuat ok haha...nampak sgt dia lapar ok

Pastu pagi ni aku baru beli sayur ulam raja sehinggit ni budak depan aku ni jual...laku ulam2 sayur dia jual serius macam pasar ok

Bulan baik ni banyak rezeki yang allah limpahkan kepada kita baik harta di dunia mahu pun pahala ibadah kita..

Sama-sama lah kita hargai setiap saat bulan baik ini
Moga amal ibadat kita di terima...

P/s:teringat 5tahun dulu tergerak hati nak pakai tudung masa bulan ramadan menjelma...layan la pict serius mak tu ok..dah lama tak jual diri kat entry heeee

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment