Pages

Sunday, July 03, 2011

JULY DAN ICE CREAM

Hello Almaripink...
wanna say Hello to july jua...
oh tora july datang lagi
July adalah sangat-sangat bermakna bagi aku,makna apakah
,3 tahun lepas pada masaa ini adalah saat-saat jiwa aku debar campur gedik,pastu macam orang sewel pun ada gak semua benda nak fikir weh korang ingat nak kawen senang ker?bz bz membz jer tiap saat,tah apa yang bz sangat aku pun tak tahu,mak ayah aku lagi bz kot,haha saja-saja cakap bz baru nampak ko ni nak kawen eh macam tu ker..tak pe tak pe asalkan manissnya saat itu,kesimpulannya aku nak cakap july adalah Bulan Manissss kami
3 tahun lepas 5july adalah hari sabtu tepat pukul 3pm sah ikatan suami isteri kami,aku adalah nangis ok haha...
emm dah tak tahu nak cerita apa pula...ulangtahun perkahwinan nanti entri 5 july lakan sepatutnya aku cerita..

ok buka cerita lain..cerita pasal ice cream wall's
nangis weh aku suka ice cream ini,korang sila cuba ok,sedap sedap sangat...
bye..

1 comment:

  1. windu mau makan eskem...tgu tasha 6 bulan..huhu....

    ReplyDelete