Pages

Tuesday, July 12, 2011

--

Sejak 2 menjak semua nak cakap pasal BERSIH apa yang jadi kat perhimpunan bersih,orang ni cedera la POLIS zalim la

hey la oulsss kalau korang jadi POLIS korang pon akan buat macam tu,mereka menjalankan tugas agak2 jumpa orang yg tak paham bahasa memang la kena sepuk,aku pun ada hati nak tempeleng gak mereka...dia orang di kerah betugas..
Tau tak polis terpaksa betugas lebih masa tinggalkan keluarga,korang dah rentap dia org punya masa besama anak2 dan keluarga dia org,korang sedap la. Cuti kan..dia org tak cukup tidur makan ke tak lagi ada korang kesah....
Yang korang kesah sibuk nak menyusahkan,pastu cakap polis macam2

haiiiiiiii la macam dah tak ada tamadun
Agaknya kalau polis tak ada kat malaysia ni ramaila perompak kes rogol bunuh...buka mapley jual dadah selamber besepah
Macam tu ker korang nak

Memang tak mengenangjasa jenis orang,bersyukur sikit kita ada polis

Ini dari segi pendapat aku ya...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment