Pages

Sunday, July 24, 2011

BILA SEMAKIN MEMBESAR WOWW

Hello Almaripink...

 selamat berhujung minggu oulss..dah lama tak buat entry pasal budak tembun ni...
elysha:ibu,ibu eca nak tengok cerita hantu....
ibu:haaaaaaaaaa dah tak suka tengok cartoon ker?(bila malam2 dia minta  macam ni seram kot aku)


elysha:abah,abah tengok ni,tengok ni akit akit(sambil pegang kotak rokok dunhill abah dia tunjuk2 gambar ngeri kat kotak tu haaa baguss anak ibu moga abah kamu akan sedar huhu)
abah:aah akit
ibu:hahaaa sila berhenti rokok sekarang sayang


bila suruh dia tidur semua benda dia nak tidurkan ok
anak patung,kuda,basikal semua dia baringkan...mula2 macam pelik asal semua mainan semua stok baring2 ni...rupa-rupa nak tidokan mainan2 dia juga...........ewah2 tuannya punya liat nak tidur...

1 comment: