Pages

Monday, July 18, 2011

AAK#

Hello Almaripink..
korang apa khabar?

minggu penat sedonia ok....tekanan tetap ada macam biasa kalau dah namanya hidup di donia penuh pancar raba roba ni...harus hadapi dengan tenat tenang-tenang

Minggu lepas suami aku pergi kursus 3 hari.....dia balik kursus3 hari,esoknya pula aku kena pergi kursus....va va va la kan memang best....
auwww badan aku adalah lenguh2 sana sini lebam sana sini sikit la,ni pergi kursus ker pergi beperang ni...tapi sumpah best gilaaaaaa....ok tak tipu punya..
malam-malam masuk hutan panjat bukit  selepas di hujan hari sila bayangkan,ramai pacat yang nak bekenalan woo ohhh indah ok,siap gelongsor atas bukit bagai oh lagi indah....rentas titi kat sungai yang air yang deras ada buaya ok tu tipu..apa lagi oh makan nasik dalam buluh ,panggang ayam makan ramai-ramai..waaa indah indah...main paintball adalah TERBAEK ok...serius macam gi berperang...
pengalaman paling indah dalam hidup
banyak benda baru yang kita belajar tentang kehidupan alam ciptaannya
esoknya malan buat bbq terbaik kambing guling,ayam bagai ,nak balik tu ada pesta buah makan dorian sampai muntah i like
wah best sangat kursus paling best kot pernah aku pergi sepanjang hidup ni :))))

dan hari ini aku sangat bz...badan dah lenguh sana sini,pegi opis lama ada jemputan buat makan2chikenchop hehe,pastu pegi bank allhamdullilah impian saya dah nampak jalanya urusan di permudahkan semua amin...amin juga rezeki murah jer akhir2 ni...

Jika kita merenung pantai dan ombak yang datang silih berganti..
seolah-olah tiada henti pasang surut kehidupan...

No comments:

Post a Comment