Pages

Monday, June 27, 2011

Emm macam dah lama tak update blog

Hello almaripink...

oOOOoOmg Tuan Rumah Simpan Gambar Dafi Wooo

HYE oulsss manissss tak hari ISNIN ini Haaaaa

haahaaa...satu malaysia dah tahu SEPAH menang,hari itu memang hari dia orang,bagi aku itu rezeki shuib ,rezeki anak namanya...sebab JOZAN macam tak menjadi sangat mungkin bukan hari mereka tapi awan nano nano nano memang baik punya,NABIL la paling best 150k makan sorang,JAMBU apa pon tak boleh memang korang hancuss malam tu macam merewang kat rawang plak rasanya,
kepada SEPAH biasala kalau dah menang macam-macam pongpang2 kat belakang  manusia semua dasar PAHAT dan PENUKUL
paling aku tak paham ada yang sangat-sangat naif tak paham lawak korang,malangnya manusia tu tak pernah tengok Semanis Kurma ker wehhh adoii punn laa...
tak kesah lah kan masing-masing ada jiwa sendiri

ok,ok macam banyak pula nak di cerita korang dah shopping baju raya...ramai yang dah start buat persiapan,ada orang suka shopping awal ada jenis orang pula suka shopping lastminit,bagi aku,aku suka yang kat tengah-tengah,kalau awal sangat aku beli mau puasa pertama aku dah pakai,sebab tu aku pilih tak beli awal,untuk baju anak pun aku tak beli awal,cuma baju kurung aku tak heran sangat nak cari orang jahit,mak oh mak walupun dah tak terima tempahan orang lain tempahan anak sendiri ngan cucu harusss terima ok muhahahaha jangan jeles oulss,ok sale pula merata-rata ikut hati mau habis duit  poket..
ingat belanja berpada-pada,sederhana dalam segala hal,hari itu aku gi JJ member Day,berzikir aku sentiasa weh jangan beli baju ini,itu,kat sini,situ sebab aku dah jumpa tempat best nak shopping baju raya anak aku nanti...sepanjang jalan aku bezikir sebab tengok ramai emak-emak mithali yang tengah pilih baju anak-anak mereka..
nak tahu tak kat mana...COTTON ON KIDS oh i like like baju BOY pon cantik-cantik uwaaa nangisss
 
Sunglasses from cotton on kids
 flat shoes sekali 3pasang aku ambil,percaya tak total 3pasang adalah bawah RM100 sangat selesa dan boleh pakai lama,biasa kasut pakai kejap dah tak muat kan yang ini serius dah lama elysha still muat lagi

SUNWAY PYRAMID
Outlet Name :Cotton On Kids
 Lot No.    :G1.88



P/S:suri ini memang stylo,next entry ada banyak lagi nak update ini,bersabar semua hehe

3 comments:

  1. really murah ke babe..memg nk kene pegi ne sopping baju raya

    ReplyDelete
  2. ok tak mahal,kalau ko cari baju auni pastu nanti hani pon ada desinge yg sama juga leh pakai sama2 desinge tu masa raya best sgt huhu flat shoes tu saiz hani pon ada huhu oh so comel...

    ReplyDelete