Pages

Thursday, June 16, 2011

DADDY COOL

Hello almaripink....

huarggg  percaya tak pukul 4 pagi aku tak tidur lagi....bersengkang mata siapkan kerja suami oh memang tak lah kalau aku baik hati rajin tanpa sebab haha...memikirkan sebab aku nak tambah duit  yang semakin susut ni ku gagahkan jua rajinkan diri...duit untuk poket sendiri ya..
sebut pasal suami ini teringat hari bapa nak dekat nak memikir hadiah apa memamg pening,haribapa,anivessary dan birthday suami aku semua tarikh lebih kurang jer hadiah sekali harung sudahkan,memang kesian la dapat aku ini...
semperna hari bapa ini inginlah aku,memuja-muji sijantung hati  pelangi aku ni(sila muntah)
  • sebagai suami dia sangat kelakar suka buat lawak satu,dia tak buat lawak pon satu aku boleh gelak sebab dia ini jenis tak ingat nama orang,kadang-kadang dia main hantam sajalah panggil-panggil nama kawan2 aku,asalkan aku memang ada kawan nama tu
  • GARANG tak sangat tapi tegas bila dia menyinga aku terasa seperti sang siput(ok ni dah merepek)
  • suka menabung dia yang ajar aku simpan duit syiling dan satu ringgit(ini aku memang sangat terima kasih sebab aku boros bila dia ajar macam ini baru aku sedar diri tahu di untung emm merepek lagi
  • bila aku nak satu benda nak beli satu benda bukan terus dapat jer,dia akan dera aku tolong saya buatkan kerja,kalau awak nak benda tu sekarang guna duit saya dulu pastu tiap-tiap bulan bayar kat saya,itu antara ayat-ayatnya,ini kalau kes aku tak menyabar nak satu benda aku sukalah ,pastu hujung bulan memang aku menyumpit potpet sebab kena bayar balik,tapi barang yang aku beli serius tak guna sangat pastu nyesal..tapi itu begantung kepada aku kalau aku tak bayar pon tak per tapikan itu janji so aku memamg akan bayar...timetulah aku baru rasa susah weh nak cari duit pastu  membazir bagai emm aku terus taubat,tapi kalau dia cakap nak belanja taubat aku terus hilang hehe
  • rapat dengan elysha ,lagi satu sebab sekarang kalau nak kuar rumah elysha yang akan tanya abah nak gi mana,kalau orang call siapa tu abah(kerja2 aku dah banyak pass kat si tembun tu relax sikit aku esok lusa dah boleh menyapu lagi la mak ko gebu nanti)
tengok dah pandaikan
  • dia gila tengok bola..tapi jarang main bola lepastu suka belikan elysha bola
  • sabar orangnya
  • sebagai suami dan abah cukup semuanya allhamdullilah kami dipimpin oleh dia


Are You The One
oleh: Scorpions
Another rainy morning
People rushing by
My head is still in the clouds
I dream with open eyes
Suddenly out of nowhere
She came into my life
Like we know each other
For quite a while

In the sound of silence

Time is standing still
There's some kind of bond between us
That's givin' me the chill
Do you really wonder
That we can burn the sky
It's written a thousand years ago
In the book of life

Are you the one that God had made for me

Are you the one who's always in my dreams
The one who keeps me goin'
When I can't go on
The one that I've been waiting for
For so long

Oh, yeah


Suddenly out of nowhere

She came into my life

Are you the one that God had made for me

Are you the one who's always in my dreams

Are you the one that God had made for me

Are you the one who's mine eternally
The one who keeps me dreamin'
When I'm sad and tired
Who gives my life a meaning
Till the day I die

Are you the one

Are you the one

eddie anwar

thankzz cozz be very good abah :)
tak lupa kat ayah juga ramli mohd isa dan my fil esmam samsuri
thankzz coz be very my good ayah :)

No comments:

Post a Comment