Pages

Monday, May 09, 2011

SETIAP KEJADIAN

Hello almaripink

Dulukan tempat macam neraka
Tapi cuaca serius macam kat london

Kini
Tempat Memang kat syurga
Ada tapi juga cuaca agak hot..aircond kasi lebih sikit boleh lah

P/s:jenis manusia memang begini macam ini lah,haruslah bersyukur dengan setiap apa yang kita pernah ada dan ada sekarang..ok semua :)

Apa pun tak boleh hehe


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. macam kenal je aquarium ni

    ReplyDelete
  2. like this..
    ape pun tak boleh...ape pun tak boleh

    ReplyDelete