Pages

Thursday, May 12, 2011

JANGAN RINGAN MULUT Langley

Hello almaripink..

Ok malas nak layan fb
Melalaikan..aku cuma cakap kenapa nak di perbesarkan sesuatu isu
Tak ada pula aku cakap benda ini halal
Aku dah betulkan keadaan

Pastu ada plak nak besengketa
Kita ini ada cara kalau nak menegur orang bukan dengan cara sampai menyakiti hati seseorang
Ini bukan sekali tp dah banyak kali aku SABAR

Susah dowh macam ini aku cakap benda lain kefahaman orang itu pula lain

Taulah aku tak datang dari sekolah pondok tapi aku ada makbapak yang dah didik aku ajaran agama..bercakap seolah-olah macam aku tak ada pegangan agama pula

Kalau itu rasa tak cukup aku masih terus belajar dan ingin belajar..

Janganlah cepat membuat perhintungan akidah seseorang

Mungkin dulu aku pernah buat salah,tapi kenapa nak hukum aku sampai sekarang

Siapa kita?

Lepastu
Jangan campurkan urusan politik dalam hidup aku

Kalau anda

Orang najib

Orang nik aziz

Orang anuar

Jangan babitkan aku sebab aku tak suka politik itu semua memeningkan
Banyak naaa fitnah umpat kejinya

Maaf di pinta kalau isu ini sangat sensetif
Bagi sesetengah pihak

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. ala..nape ni ezy..bunyi cam merajuk je....ala biar kan aje...lantak kn apa org nk kata...jgn pikirkn sgt ok

    ReplyDelete