Pages

Monday, May 16, 2011

AWI-AWIE-AWAT LAGU TU

Hello almaripink...........

Tadikan pagi-pagi dengarlah radio,maklumlah sebelum ini kalau pergi kerja baru nak onn dah sampai opis...kali ini boleh la dengar radio pagi-pagi..
berbalik kepada motif dengar radio,aku dengarlah lagu berkumandang
Awi Rafael  tengah nyanyi lagu Pulanglah....aku pun tak pasti dia penyanyi baru ker erk...orang cakap lagu dia best yang pulanglah..
ok ini nak cerita....
masa tu aku masih nak mengenali identiti dia lagi...
bukan apa malam hari itu aku ada terdengar satu stesen radio ini tengah temu ramah dia,cakaplah pasal lagu hits dia tu,lirik tu ada kena mengena dengan hidup dia tak...ok dia macam ala ala ada gedik sikit(wah mulut aku macam nak kena lempang)
dia jawablah ada lah kena sikit pasal exgf dia dulu..pastu ada gedik sikit tang mana gedik aku jer yang tahu  :)..
PAS ITU kan aku macam wah wah awie(di tuju kepada awie tragedi oktober)
dah ada isteri berani tol cakap macam itu..ini leh jadi gossip ini hot ini esok...nasib lah ko awie menjawab lah ko dengan adik haliza misbun(maap nama isteri tak ingat)wartawan bagai esok..

sekali suami aku cakap itu bukan awie tuh lah suara lain gila..tu artis baru kot...
yerlah aku macam kompiuslahkan mana ada pernah artis nama awie selain awie heehe

tapi dia still menjadi tanda tanya aku lagi..sampai lah pagi aku dengar lagi radio ada kuar lagu pulanglah nyanyian awi rafael....

dengan kompidennya aku cakap haaaa i dah tahu dah dia ni siapa dia mesti ABANG ANA RAFAEL nak follow adik jadi penyanyi la tu..

suami aku pun bersuara,u....ANA RAFFALI dengan AWI RAFAEL bunyi  macam tu kira adik beradik ker????? sama ker....ikut sedap jer cakap...

ok fine bengong gila aku haha aku takmau ambik tahu pasal artis2 ni lagi hehe selalu silap tau


nah aku tepek gambarnya 
macam shahir pon ada gak mamat ini..........

No comments:

Post a Comment