Pages

Thursday, April 28, 2011

SWEET KER PAHIT NAK OII

Hello almaripink....

Sweet ker pahit nak oii


malam tadi masa tengah nak makan malam
si tembun ni biasalahkan tak nak kalah nak suap sendiri..
lepastu aku suruh  hulur tangan dia sebab nak lipat baju kat lengan tu takut nanti kotor bila dia makan..

elysha:ibu,ibu tangan,tangan (sambil hulur tangan kanan)
ibu:lipatkan lengannya
elysha:ibu,ibu tangan tangan(sambil hulur tangan kiri pulak)
ibu:lipatkan jugak
elysha:ibu,ibu KAKI,KAKI
ibu:hek eleh minah ni..
elysha:hahaha (terus makan)


sweet ker pahit nak oii


tengah jalan-jalan depan kedai
elysha:ibu.ibu,ibu  miauuuuuuu,miauuuuu
ibu:aku pandang itu bukan miaulah elysha itu ANJING
elysha:miauuu,miauu cini laah
ibu:eh jangan panggil dia lah(oh anakku ko tau tak ibu ko paling takut dengan anjing adoii coii tol budak ni,mengelipit aku)

Sweet ker pahit nak oii

4 comments:

  1. ala tomeynya elysha .... suka ngusik maknya yer... cubit pipi kang.

    ReplyDelete
  2. buli balik kat ibu ko lysha...hehe

    ReplyDelete
  3. comel je elysha ;)
    kirim cium kat die ye ;)

    ReplyDelete
  4. LL:ehe ibu dia dah tolong cubitkan :)

    ayu:yer mmg selalu kena buli

    mai:muahh elysha kasi cium balik :3

    ReplyDelete