Pages

Tuesday, April 12, 2011

Ini Jawapanku Untuk - Sementara Masih Di sini

Hello almaripink...


Tak sanggup nak mulakan sebab ia akan ada pengakhiranya
Tak mahu ada pertemuan sebab ia akan di turuti perpisahan jua
Lumrah

Dalam perjalanan ini, ku temui makna,
Betapa sukarnya membuat keputusan

Watak sedih tak selamanya sedih, akhirnya,
Kesedihan itu bertukar jadi gembira walaupun sebenarnya
tak segembira di sangka.

Saat aku memerlukan pendirian,
Aku cuba untuk menongkah arus dan melupakan terus apa
yang tertinggal di belakang aku,
Aku cuba untuk bertekad

Betul ker keputusan aku buat ini?

Aku harap betul sebab aku dah jelak berada di sini...
Adakah di sana akan bersinar atau semakin malap
Hanya doa yang dapat aku susuli semoga sinar masih sentiasa bersama..



P/S:penempatan semula,akan ku minta transfer huhu



No comments:

Post a Comment