Pages

Thursday, April 07, 2011

HEY KOME,DOGHOYAN DAH BERBUNGA


Hello almaripink...

Sekarang ini memang musim durian ya...
sana sini bersepah sepah orang jual durian...
dah 2 malam berturut aku makan durian,sampai sendawa pun bau durian ,tangan pon tak ilang bau lagi...
lepas tu macam rasa semua benda aku makan dah rasa durian pulak...adoi
ermm ada ya orang tak makan durian,rugi tau tak makan durian,nikmat woo

masa beli durian tu pon siap orang tu cakap kalau nak sedap,makan durian yg saya pangkah ini dulu...leh cam gitu,kami ini pun ikut la apa yang di suruh,tapi dua2 sedapp..
harga pon sedap 2 bijik rm40...apaker nama tah sepisis durian ini..saya LUPA

cerita pasal durian ini teringat masa kecik dulu aku penah kena hempap ngan buah durian yang  gugur  dari pokok...sangat mencabar...
hempap sebaik bukan kena kepala,kalau tak memang koma pastu arwah dah aku....sekali zaSSS dia kasi belakang badan, bahu dan siku kepala memang dah kedepan dulu...ZAsSs juga la aku meraung ....

ini semua sebab mak aku ,tak nak dengar cakap aku sebab aku sibuk nak tengok landak tersekat kat pagar(sangat batak tak penah tengok landak)waktu maghrib pula tu,tapi niat aku baik nak cabut satu bulu landak tu nak buat penunjuk untuk mengaji

ok ok sebenarnya aku yang tak nak dengar cakap mak kuar waktu magrib hehe....huuu lepas zassSs tu mak aku  zaSsS kat buah dogyan, dia sumbat kat mulut aku, lagi la zasSs aku meraung
makan dogyan sambil nangis luka2 korang ada heee?
sebaik durian tu sedap...

puncanya adalah landak




1 comment:

  1. smlm piah bawak cekodok durian..sedap gak

    ReplyDelete