Pages

Thursday, April 21, 2011

ELYSHA KINI DUATAHUN---INTRO

Hello almaripink....


OH my OH my...semalam malamkan pukul 2:30am elysha bangun dari tidur kejut aku lagi,ibu ibu...
lepastu lompat-lompat depan aku dia ajak bergurau senda weh pagi-pagi buta..Oh my oh my...goDdD

penah pula satu hari tu hf aku hilang ok,tanpa dapat di kesan kat mana,hf aku adalah silent menangis weh cari hf tak jumpa-jumpa harap bunyi vibrate jer lah ..aku tawaf satu rumah sepuluh kali tetap tak dapat cari juga,lastly bila aku teringat si kecik tu Oh my Oh rupa-rupa dalam tempat pampers dia

hari lain pula remote astro hilang ...cari-cari belakang tv.

paling tak boleh blaaa tutup botol susu ada dalam corong speaker tv cun-cun dia masukkan kiri kanan speaker..  patutlah bunyi speaker pun cam haram jer aku dengar, dua tutup botol tu hilang dah hilang dari tahun lepas lagi weh...

dah macam acara wajib mencari harta karun dah kat rumah tu ...

ibu baru tersedar dari lamunan kamu semakin membesar sayang cepat sungguh masa mengejar

Elysha bulan depan 22haribulan  lima
genap anak ibu umur 2 tahun
ibu memang ada niat nak buat makan-makan untuk kawan-kawan ibu abah dan elysha
dekat rumah kita jer
alhamdullilah
ibu dah mula sibuk sedia dan kemaskan semua apa-apa yang patut. Beli apa yang tak ada lagi. 50% dah ada siap..
macam-macam ibu nak buat,untuk anak ibu tak terdaya pun ibu akan cuba dayakan juga..
mula-mula ibu macam nak buat thema hello kitty tapi last minit ibu macam nak buat thema barney pula
asal ada gambar barner and the geng sikit-sikit pun ok la ya,mana yang ibu mampu jer,belanja ibu bukan besar sangat pun sayang

bila ibu beli barang-barang nak buat majlis elysha mesti tepuk tangan yeahh appy birthdayyy suka sangat yer kamu..
tapikan ibu macam dapat rasa bila kamu nak potong kek nanti kamu mesti nangis haha sebab kamukan cengeng sikit haha


pertama kali  handle parti hari lahir seorang anak...macam-macam rasa ada suka,takut hehe korang datang tau nanti..

sabtu ini nak cari biskut,coklat,mashmallo nak buat goodies untuk kawan-kawan elysha

nanti ibu bungkuskan cantik-cantik ya..

waa tiba-tiba macam sedih tak sangkat jadi ibu ini sangat maniss benda gembira boleh buat kamu nangis juga,sungguh kagum

Dulu macam pelik bila tengok mak nangis bila aku bagitahu berita gembira kot..nangis sambil peluk-peluk aku huhu
kali ini baru aku tahu KENAPA mak nangis..

Elysha  anak ibu
Kamu takkan ingat sambutan hari lahir ini...
tapi ibu tetap akan ingat sayang
nanti bila kamu besar kamu jangan terasa bila ibu tak sambut  hari lahir kamu yaa
mungkin duit itu lebih berguna untuk persekolahan kamu dan adik kamu dari ibu buat majlis hari lahir kamu
sayang..
sekurang-kurangnya ibu dan abah dah pernah sambut cuma kamu sahaja takkan ingat saat ini..
ibu akan snap gambar-gambar kamu ya sebagai bukti dengan kamera baru ibu ngehhh

terima kasih kat abah juga yaaa  kamera tu kamera tu :)

2 comments:

  1. sweetnye!! :) elisya N iman (ank fda) bekongsi tarikh 22 tp belainan bln. 2+2=4 tetap pendiriannye,tegas,manje! ;)
    Hepi birthday Elisya! smge mnjd ank yg solehah dan disenangi kedue org tua mu.insyaAllah...Amin.

    ReplyDelete
  2. fida:amin2.....ya ker betul la pendirian dia memang tetap pastu manjee melebih-lebih pula hehe thank ya kasi info :)

    ReplyDelete