Pages

Tuesday, April 19, 2011

DAHLAH EZY


Hello almaripink...

bila saya  kat sini orang selalu cakap sebab apa saya ada kat sini
bila tak nak lagi di sini orang masih bercakap sebab apa saya tak nak ada kat sini

orang selalu tanya soalan yang dia sendiri memang dah tahu jawapanya

manusia memang tak pernah puas dengan setiap kejadian

saya bukan jahat sangat nak mengadu domba si dia ini macam ini
sampai nak tutup periuk nasi orang
saya pun bukan baik sangat

lepas kejadian yang melukakan hati saya itukan,saya dah ok
walaupun awak nampak segandiri bila saya still layan awak baik,saya buat macam biasa
saya layan awak macam biasa
anggap awak tak pernah buat saya nangis pun

diri saya cuma terluka dan parutnya masih ada
say goodbye adalah jawapan paling selamat

ok saya dah penat asyik bercakap pasal ini sahaja kat blog ini,ini last saya cerita yaa...
saya nak kemas barang-barang nak settelkan lagi sikit kerja...
jangan anggap buruk-buruk ya kalau rasa nak tanya saya panggilah saya jumpa awak,saya akan bagitahu awak...

No comments:

Post a Comment