Pages

Tuesday, March 15, 2011

TS UN AM IIIIIIIII


Hello almaripink....

Dah berbulan-bulan lamanya jarang sudah aku layan tengok berita kat tv sebab banyak benda  meluat dari info yang aku dapat..
kes cerai-berai artis,tak sampai beberapa bulan cerai dah ada peganti,nak muntah tengok.. meluat juga nak tengok orang -orang berpolitik bergaduh macam budak-budak hingusan...
sama semuanya sama tak ada yang tak sama masing-masing sama.....
lagi meluat nak tengok kes-kes yang dah bertahun-tahun kot still megusung tilam ,karper bagai...
hey memalukan lah...

sejak musibah melanda jepun baru aku ada perasaan la nak  tengok berita nak tahu perkembangan..
hurmm yang  pasti bumi kita semakin uzur..
dah semakin dekat dengan penghujung.....
tapi masih ada manusia yang tak sedar diri...bergurau tak kena tempat
sebagai manusia mana hilang perikemanusian kasih sayang...
melukis macam orang hilang ****...
cuba benda ini semua jadi kat malaysia....
kita hilang harta,hilang keluarga,hilang segala-gala dari pandangan...

masa aku kecik aku boleh fikirlah ultraman,power ranges pink  memang tak pernah wujud cuma aku suka tengok untuk tambahkan aktiviti harian hidup,kanak-kanak ada masa yang sangat panjang...budak-budak pon boleh tahulah semua benda kat tv tak realiti ok,walaupun ada realiti tv ,itu semua ada bohongnya juga...

yang realitinya jepun di landa tsunami ramai nyawa terkorban...
kedudukan laut dah bergerak dari  platnya...
ada kemungkinan malaysia pun akan kena tsunami...
tapi bergantung kepada lantai laut juga...emmm
ya allah jauhkan kami dari musibah...




psst tengah cari kayu api nak buat unggul api atas meja opis aku ini....sumpah sejuk weh...macam aircon bocor kesejukan sampai ke urat...

No comments:

Post a Comment