Pages

Wednesday, March 16, 2011

MARI MANDI,JOM IKUT SAYA

Hello almaripink...

Mari rajin-rajinkan diri untuk mandi...
ada tak orang yang tak rajin mandi..mestila adakan..macam ***
ok dengan itu nak kongsi-kongsi sikit pasal  gel shower yang telah membuat aku rajin mandi ini..
eh aku tak cakap aku malas mandi ek :P cuma lewatkan waktu mandi pada hari cuti..
memang pemalas piang weh kalau time cuti nak mandi keke :) ok itu dulu..
now keadaan dah merubah segalanya sejak aku kenal

Follow Me  Holistic Spa  Shower Gel

serius tiba-tiba rasa macam ada kat spa ...haha ok tipu..
pagi-pagi aku mandikan elysha guna shower ini juga,nampak dia lebih tenang nak mandi kalau tak bangun tidur nak kena  mandikan pagi-pagi b4 pergi taska,kat dalam bilik air nangis volume 44 tu ,hilang deria pendengaran aku seminit...
tapi ada time juga bangun sengeh2 mengedik masuk bilik air tak nangis haiss budak ini....ikut sukahati dia lah..

kalau penat-penat balik kerja habis kelas belajar ker kan,mandi pakai shower gel ini,serius korang  tenang :)
product ini baru tak baru lah juga kat pasaran,penghujung tahun lepas rasanya...

ada 4 jenis bauan...korang boleh pilih yang mana berkenan...tak salah aku aku guna yang pict pertama tu..

Holistic Spa Shower Gel (Revive)
                                                       Holistic Spa Shower Gel (Relax)  
 

                          

Holistic Spa Shower Gel (Rejuvenate)
                                                       Holistic Spa Shower Gel (Relieve)  
 
 
selamat bermandi manda

No comments:

Post a Comment