Pages

Tuesday, March 29, 2011

CE CITER CE CITER CE CE LAH

si tembun oh si tembun....
haritu minah ni kan kejut aku pukul 1am ok,mintak buka cd BARNEY
wehh....apakah ingatkan dia lapar ker nak susu
padahal dia dah tido dari pukul 10,mesti pengaruh mimpi ini...
siap nangis suruh buka cd BARNEY tu...
dia abis tgk cd pukul 4am yaaaaaaaaaaaa..
esok pagi kejutkan nak pegi taska punya lah liat siap cakap tak nak tak nak..alih2 aku terus cuti...

lepastu sekarang ni suka naik atas kusyen pastu lompat ke bawah....aku risau kalau terpeleot karang kaki,bila aku cakap jangan dia boleh bantai nyanyi lagu lompat si katak lompat,lompatlah tinggi-tinggi,
oh kira kena ikut lirik tu ker elysha???sebabtu kamu lompat abis tinggi

 ibu,ibu tembam...sambil elysha cubit pipi aku...mesti kat taska dia selalu kena macam tu pastu balik rumah dia kena kan aku,cittt
dah besar anak ibu macam-macam ragam ya....
banyak kenakan ibu...

2 comments:

  1. hehhe..kesian...
    menandakan elysha smkin bijak~
    sib baik nyanyi lagu lmpat katak lompat ..
    klau enjet2 semut..

    ReplyDelete