Pages

Thursday, February 10, 2011

LINA-JEPPA-MIKA

Hello almaripink

firstly nak ucap tahniah wiff my lovely friend LINA...
telah selamat melahirkan baby boy di PMC nama baby  MIKA KAISER date 3.2.2011 time 4.30pg
dia dah nak bersalin kita orang boleh bbm lagi...wah  moden betul sekarang ni siap cakap lagi
weh aku rasa-rasa aku nak bersalin ini...

LINA:weh aku rasa-rasa aku nak bersalin ini...sakit dah keja-kejap ini

EZY :weh lina banyak2 berdoa.-lina jangan reply ko berehat-

LILY :lina sabartau memang sakit-takyah reply lina-

JESS:mari berdoa untuk lina weh -jangan reply lina nanti gigil2 tangan nak taip haha-

INTAN :ok lina ko tenang nanti teran jangan angkat muntot sangat-ko rehat2 jangan reply-

ASHA :korang agak-agak lina bersalin pukul berapa,jom kita teka... 

(member aku ini memang macan haremm  siap suh teka-teka masa tu baru pukul 1.30 pagi kot hehe  semua pon sibuk teka..pukul 4 pagi la pukul 5,aku siap teka  pukul 3.20minit bersamaan 3.2.2011 hehe)

LINA:korang ni buat lawak la aku tak tau nak gelak ker nak nangis sakit wooo huhu

SEMUA BBM:kan dah cakap jangan replyyyy

ok pastu semua dah kelaut layan mimpi indah-indah cuma lina jer layan mimpi payitt menjadi maniss

pagi-pagi bangun terus tgk hf yeahh  lina dah selamat :) gegas-gegas pulang ke bbsgbuloh.....




tahniah lina n jeppa
hye mika muka kamu macam mummy kamu laa hehe


P/S:rindunya zaman sekolah-sekolah pergi sekolah sama-sama, bayangkan semua member-member aku ini main hoki satu team,bola jaring muka kita orang jerla kat sekolah tu sampai cikgu pun dah menyumpah tengok muka kita orang...memang team mental dowhh..tapi GOMBAK hebatkan hehe...

No comments:

Post a Comment