Pages

Friday, February 18, 2011

DUCATI ATAU DUA KATI

Hello almaripink..

siapa suka naik motor?
orang first yang angkat tangan adalah anak dara si tembun saya tu
dia memang mengeletis ok nampak motor
sebaik abahnya memang jiwa rempit dah tanam dalam diri masa muda-muda dulu
eh aku tak suka mat rempit tapi kenapa aku dapat suami yang ada pengalaman jadi rempit
eh tak paham hidup ini eceh :P
ee ok ini jodoh namanya,yang ko tak nak tu la ko dapat

kali ini bukan nak cerita pasal jodoh nak cerita pasal motor ya
terus terang motor memang saya tak reti bawak sangat,cuma satu motor jer saya pernah bawa motor arwah atuk
alah honda yang kepala bulat tu warna kelabu tu,itu adalah motor pertama yang saya bawak masuk parit...
lepastu dah tak da perasaan nak bawak motor...masa ambik lesen kereta pon tak terbuka pon nak try ambik lesen motor hehe...

tapi sejak hari ini saat ini saya dah jatuh cinta dengan motor..
suka jer la nak bawa tu emmm emmm

DUCATI tahu???ok ini dia sangat gagah lah siapa yang bawak ini




 auwww smart

ok ini dua kati...masa ini cuci kereta lepas melawat lina kat PMC ,motor ini mamat carwash tu punya sebab budak tembun tu dah nangis-nangis nampak motor haisshh...

sekarang ini dia suka nyanyi lagu burung kakak tua ohh la la la

No comments:

Post a Comment