Pages

Thursday, January 20, 2011

UPDATE HARI CUTI

Hello almaripink...
ok hari ini adalah hari bermalas-malasan
sebab cuti..bila cuti boleh ker nak malas-malas memang cari masalah la...
tukar ayat diatas menjadi berajin-rajinan dan bepenat-penatan huuuuu

kerja semua dah hampir clear,yang menjadi tak hampir tu sebab baju yang tak lipat adalah mengunung sudah,ada tak mesin lipat baju,tolongla kalau ada saya nak beli :(
hari ini tak payah masak cuti hehe suka-suka jer,lagi pon kejap lagi nak pergi membizikan diri
nak cari doorgift,adalah lagi sikit barang nak beli untuk bilik perantin
ok kalau kedai yang saya nak pegi ini tutup hari ini memang meroyan saya depan kedai tu..

budak tembun tu ada kat dalam bilik dia,saya baru buka satu mainan dia,
biasanya dulu kalau jalan-jalan sopping2 rajin beli mainan dia walaupon tahu masa tu dia tak boleh main lagi..kadang-kadang benci kat diri sendiri sebab suka membazir, tapi  sekarang dah kurang tabiat tu :D

now bila dah rasa dia dah boleh main mainan tu saya buka kasi dia main..
patung barbie yang boleh tukar-tukarkan baju ,pakai tas tangan, kasut,sikat rambut,
baguss dah pandai dia main,sungguh meyakinkan,

ok dah time elysha minum susu saya pun buat la susu untuk dia..
elysha nah susu ni..
ok dia ambil susu tu,korang tau dia buat apa??????
jap nak tarik napass ...dia bagi susu tu kat patung barbie tu,apa dia ingat saya buat susu tu untuk patung tu apa...
alaaa sitembun ibu nii....



ini lah penghibur kami..Orang kata hadiah paling tak ternilai dalam hidup kita ni adalah anak,betul la orang cakapkan penat mana pon kita bila tengok anak kita sejuk  hati..
Dan anak adalah penawar kepada segala kesulitan yang kita hadapi

Itu jelah saya nak cerita untuk hari ini,
terima kasih pencipta
kerana meminjamkan saya kehidupan yang terindah  ini
sampai masa saya harus pulangkan kepadamu..
wallahuallam ajal maut semua di tangan mu..
sementah hidup inilah kita menikmatinya sehabis baik..

ok habiss dah :)

No comments:

Post a Comment