Pages

Tuesday, January 18, 2011

HAI ORANG DI SANA

haloo almaripink
Oran disini
hari ini macam rasa happy happy,sebab banyak urusan dah menjadi senang
sila buat-buat paham ya..
insyalah kalau semuanya menjadi ,akan ku kongsikongsikong kat sini(eh ni lagu raya china kan)

eh eh tapi ada satu belum settel lagi..adik ipar saya  nak kawen hujung bulan 2 ni
sebagai kakak ipar yang sulung yang comel2 dan satu2 nya kaum hawa(elysha pon sekali la kami berdua) yang ada dalam keluarga ini harus wajib mengalas tugas walaupon last minit baru kasi tau
uwaaaa...
boleh tak boleh tak saya masih terfikir2 apa doorgift yang nak bagi tetamu
ok sila jangan salahkan saya ya baru sekarang nak hegeh-hegeh surver
mula-mula saya dah habis semangat kot 5 bln sebelum dia kawen dah cari bajek macam diri sendiri plak nak kawen...
ok ok pastu malas nak cerita...nanti mau hijau lak karang
tak pasal terus tukar nama blog ni almarihijauezy...haha careee la

sbb risau juga nak raya china ni kedai nyoya apek bagai akan di tutup
stok2 yang banyak semuanya akan di hantar lepas raya china huhu..
.
ok kita lupa kan pasal itu sebab bukan saya yang nak kawen kannnn (sedapkan hati sendiri mari nyanyi lagu ana rafali tolong ingatkan aku)

sebenarnya nak tunjuk satu pict ni i likee desinge langsir dia huhu comel cuma ada sikit-sikit nak ubah..kalau perkara pertama tadi di permudahkan,taksabar nak buat macam ni nanti..semua nak desinge sendiri huhu


kasi zoom sikit cara jahitan dia macam langsir lama rumah arwah nenek dulu hehe yang ini kira dah update sikitla ropol2 lagi bertingkat-tingkat



 emm baru langsir belum lampu......cat haishh pening plak tiba-tiba bila pk semua menggunakan wang haha ..b4 tu  cer tgk si poyo ini mana la aku tak hijauuuuuu...
ok la.....tata.

2 comments:

  1. comeyl elysha ;))
    geram tgk!

    ReplyDelete
  2. hehe macam ibu dia kan huhu...marila datang rumah,raya ri tu tak datang pun kan :)

    ReplyDelete