Pages

Monday, January 31, 2011

AKU STRESSS KO ADA???








Hello almaripink...

mood:adalah marah berapi-api kuar asap hitam pekat likat

Ok saya tak kisah kalau plan saya sudah jadi cacar merba sekarang ini...elok-elok dah cantik kan kan...pastu nak cacar merba kan dah kenapa....pastu bagi otak saya macam nak putus dah satu urat,sebaik sempat sambung balik...

ok ker hijau+gold+PINK gila cacar merba kooooooo
hijau+gold+white aku leh terima lagi...

kalau nak hebat-hebat duit pun mesti ada hebat-hebat,sangat tak bersyukur laaaa
sangat megecewakan semua sangat-sangat lah...

takper ingat nak bina hidup ni senang memang susah kena banyak nak pikir,bila dah bina ingat nak jaga senang lagi lah susah diri sendiri kena belajar kenal diri sendiri tu siapa(haaa paham kompiuskan)
hopefully  boleh tempuh semua ini dengan mudah....
baru nak mula dah banyak cerita huhu....tak tahu la nak cakap apa dah...so aku cakap kat blog la nampaknya harap korang buat-buat paham heh...

okkk kami mendoa kan yang baik-baik jer untuk kamu ....hopefully berjalan lancar semuanya amin2


p/s:masa saya kawen dulu semua saya urus sendiri saya relax-relax hajee,lagi la saya anak sulung satu sepatah haramm tak tau nak buat ,sebaik mak pon relax-relak gak huhu....berkat kesabaran dan perangai tak mengikut sangat majlis orang lain yang gah-gah perjalanan cantik sahaja if terkurang satu dua biasalakan,sederhana dalam semua hal adalah lebih molek..chauuuu

1 comment:

  1. hahahaha aku memahami..giler striking aku dapat bayangkan

    ReplyDelete