Pages

Wednesday, December 08, 2010

TUMPANG LALU

pulang dari mencari rezeki....
suasana agak kucar kacir...
hujan turun tiba2 harus selamatkan diri masing2 eh bukan selamatkan anak dulu  :P
sampai rumah harus la pikir-pikir kan nak masak apa
tapi kenapa tah otak tiba-tiba jem tak boleh pikir haha
tiba-tiba ada suara merdu berkata-kata

suami:yunk hari ni u takyah masak la ya

saya:oh ok(hati sangat bunga-bunga siap ada kumbang hinggap lagi)habistu malam ni u takmo makan ker nak puasa?(sila abaikan soalan bodoh tu)

suami:eh nak makan la dah lapar ni tengahari tak makan,kita makan pizza nak?

saya:nak nak nak

suami:gi la call pizza

saya:laju2 ambik hf suami(tak perlu guna hf sendiri ya :P)tekan huruf P sangat bedoyonn nama-nama penghulu ini penghulu itu....tekan la pulak PI bedoyon gak....yunk awak tulis nama hotline pizza apa

suami:PIZZA HOT

saya:perlu ker hut di tukat hot???haa

suami:haha ada pengalaman menyampah ngan piza bikin hott saja

saya:ting(ada kepul-kepul awan keluar) teringat peristiwa makan kat pizza(pizza mana haruss di rahsiakan tak pasal2 kang ada yang kena buang keje oh saya tak sezalim itu) 35minit dah duduk tapi haremmm dorang tak ambik order saya dah siap bagi lambaian ala-ala miss world gitu,pun dorang buat2 bz padahal bukan ramai sangat orang pon...setelah masa yang melampau baru hegeh2 nak datang kat meja kami,ok dia sampai jer kat meja ,saya n suami angkat beg semua bagai cabutt...say bubye darlink...i dah hilang mood nak makan ok...(hurm ini memang zalimkan)

sebab apa tau sebabnya kan..kan...ko tau tak kami cari parking macam nak gila pusing-pusing sampai 44kali,atleast ambik order hantar air pon jadi la...datang kat meja kami pon cukup lahkan...cakaplah sesuatu yang boleh buat saya cair..kak kami bz sikit tak cukup kakitangan ni kejap lagi saya ambik order ya,sebab saya nak angkat pinggang kat meja sana dulu,pastu saya kena ambik order meja sinun dulu,lepastu nak kena masak pizza kat dalam...cukup tu dah buat aku cair huhu...

haa sudah melalut cerita...kesimpulannya kalau kami nak makan pizza selalu call sahaja...15 minit kompem sampai,puasss :) OK cukup update untuk hari ini...jalan tunduk-tunduk tumpang lalu jer

1 comment:

  1. pizza hot memg bikin hot..sakit ati aku dah banyak kali terkena ngan E n my fren...geram jek..KFC ngan pizza memg lembs..tp kalo dah nk makan sgt carik port yg ok..

    ReplyDelete