Pages

Thursday, November 11, 2010

WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Salam semua.....
agak bz sikit sekarang ini..
nak menghupdate blog serupa macam nak bercinta..kena ada feel dulu..
banyak benda yang tertangguh nak di cerita kan....
pelan2 kayuh la ya....
bila dah letih2 macam ini...
satu jer ubat dia...
semua orang pon macam tu juga kan...
huhu mana yg remaja2 hot tu cepat2 la kahwin..supaya cepat dapat baby...
kadang2 rasa kelakar bila ada anak perangainya saling tak tumpah macam kita...
kalau yang baik2 tu ikut perangai ibunya
kalau yg kurang enak tu opcozz abahnya (hahah boleh)
kadang2 tak tercapai kat akal kan bila memikirkan kejadian2 tuhan ini
sangat2 ajaib(hurmm tak tau nak guna ayat apa)tak terkata terdiam sejenak
mata ikut saya  hidung ikut saya kening pon saya  bentuk muka suami saya
kulitt haha harus saya....tapi saya lebih cinta kulit  lelaki gelap2 tau heheh baru macho hauwww...
perangai kuat merajuk saya...adoi
bayangkan seorang insan di lahirkan di cipta mempunyai sifat 2 gabungan 2 insan lain iaitu ibubapa mereka...

kau Pencipta semua insan dan Pencipta seluruh alam ini

ok sangat panjang lak nak berkata-kata puitis geletis  di sini...

motifnya juz nak tunjuk pict ini sahaja.....bila sampai last pict tu tiba2 rasa ngantukk hamat











p/s:ini adalah baby besar kalau dia susah nak tido ,saya bedung jer dia....sbb dia memang jenis tidu tak pakai buai..kadang2 dia nampak gayat bila nak tido buai huhu

2 comments:

  1. aku pon kalo auni xmo tdo or xduk diam, aku bedung n ikat die ..hahaha..giler kejam

    ReplyDelete
  2. mama auni:ehheh ada time2nya drg mmg gedik nak di bedung...:)

    ReplyDelete