Pages

Thursday, November 04, 2010

LUPA

 Melayu mudah lupa.


Sifat pelupa sekarang ini makin menjadi-jadi adakah f**ktor penambahan angka umur(tua)baru 26thn ya

paling tak boleh bla bla bila lupa tutup suis iron pagi2
sebab saya memang spesis gosok baju pagi2...mmg suka buat kerja last minit
sebab suka sangat suasana kelam kabut pagi2 haha budus
lupa tutup suis iron adalah satu hobi huhu

padahal b4 kuar bilik saya check plug iron semua dah
tiba2 kan masuk kereta serupa maginka saya boleh lupa lagi
pastu  tanya suami eh eh saya dah tutup plug iron belom ya sumpah saya lupa
mula la saya teringat peristiwa pagi2 semalam2 nya pula .. otak dah campur2 bengong
pastu mula la nak salah kan dia ayokk kalau tebakar nanti macam mana haa saya tak tahu
cubaan untuk menyalahkan dia balik hehehe (isteri mu keji sikit )
ok  habiss


eh ada lagi...
ini bab lupa kat mana saya letak kacamata ok...
tak kan sampai ke malam nak pakai lens kan
bila nak tgk cerita best kat tv baru hegeh2 cari kacamata
nak cari macam mana wehh kalau dah rabun semua benda tak nampak kelam kelam macam ada kabus hehehe
mangsanya adalah
saya:yunk yunk cermin mata saya elysha main2 la ni tah mana tah dia letak
(ibu yg keji lagi)
suami:alah ada dekat depan tv tu rabun ker apa yunk oi(ini ayat panas ok hehe saya mmg rabun kalau tak rabun mana pakai kacamata huhu)
saya nampak depan tv tu macam hf bkn kacamata huhu siksa jiwa tul jadi org rabun ini kan kan
ok habiss



eh cop cop last ok ni betol2 last








kadang-kadang saya dah lupa saya dah masak ker belum har har har
(ini saja2 buat2 lupa perangai macam aunn)






p/s:I wish all Malaysian Hindus a VERY HAPPY DEEPAVALI

1 comment: