Pages

Tuesday, October 26, 2010

WALL BAIK PUNYA

Hadapi dengan senyuman semua yang terjadi,
Biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
 agar anda menjadi si tenang

bait2 lagu menyelamatkan keadaan
harus banyak2 sabar melayan kerenah anak2 ini
saya tabik sangat dengan ibu2 yang anak2 dia ramai
dapat membesarkan anak2 mereka dengan sempurna
saya yang  baru seorang dah banyak meguji kesabaran
masih banyak lagi yang perlu di tempuhi dan dipelajari
kalau sebelum ini anak saya sibuk aktiviti mengemas
oh kali ini sibuk aktiviti conteng menconteng
sampaikan pernah eye liner pencil saya di jadikan mangsa
oh sebaik makeup saya bukan dari jenis jenama yang gah2 
kalau tak nahas kamu elysha

ini pict dia tengah conteng dinding dengan pen merah(pen merah pen biru u marah i love u)
bila mintak pen tu dia menangis2 huhu malas nak bingit 
saya hanya melihat sambil mata berkaca2(gembira ok sebab anak dah mulai pandai menulis A B C  )








*lepas ini ibu  nak cat dinding warna hitam hahaha*
**bakal adik ipar saya cakap kalau umur budak2 dalam lingkungan macam ini memang suka melakari image,dia suruh saya sediakan satu sudut then tampal kertas bersaiz besar so kalau dia nak conteng  suruh dia pergi ke sudut itu,kita pon bersama2 conteng2 sekali di sudut itu huhuhu**
kenapa bakal adik ipar saya lebih tahu hehe coz dia cikgu yang mengajar ,anak2 muridnya banyak dalam lingkugan umur 2 ker 5 tahun
bayangkan kat sekolah dia 2 ke 3 tahun dah pandai baca doa makan doa masuk tandas doa tidur
bagus la tempat dia mengajar tu lebih kepada islamik2 gitu



si rabun

No comments:

Post a Comment