Pages

Sunday, October 10, 2010

10.10.10

Santekkkknya date tu
Hari ini mesti ramai nikah
Ok la leh tambah duit poket untuk tok kadi
Sebenarnya saya tak mau terlepas nak upadate blog
Untuk date hari ini
Walaupon guna hf sajooo
Di kesempantan itu saje nak remindkkan uolsss
Esok adalah buffday saya hahahaha
Thankzz allah kerana memanjangkan umur saya
Setiap nafas ini akanku pergunakan sebaiknya
Memberi kebahagian jua rezeki kepadaku
Tak da ap nak ku minta cuma kebahgian dunia
Dan akhirat untuk aku keluargaku
Saudara saudaraku dan untuk sahabat2ku


Ecehhh
Skema gilee(sambil betulkan cermin mata besar)
Dah nama skema oppcozz kena pakai cermin mata besar
Power 500 kiri kanan(huhu)

Undur diri dulu sudah sampai ke destinasi
Summittt sopping baju aku
Bukan baju akuuu tapi
Adik iparku n hubby
Layann jerr

No comments:

Post a Comment