Pages

Thursday, September 30, 2010

BUDAK TECIK YANG SEMAKIN BESAR

hai saya budak tecik tu.....
saya dah pandai jalan laju2(motif suh  ibu kejar laju2 nanti ibu leh ramping mcm dulu)

suka gi jalan(kadang2 dia lah paling over nangis takut aku tinggal kan sbb dia awal2 dah siap cantik2, haloo tak kan la ibu nak tinggalkan elysha sorang2 kat rumah adoiii)

kalau yakkk dah pandai tunjuk2 pampers dia,takpon ajak ibu masuk bilik air,taye suka sbb boleh main air lalala pas kuar bilik air nangiss(huhu apakah kol 11mlm mau main air lagi)

lepas salam mesti cakap bye2 tak pon dia masuk bilik ker gi dapur ker mesti cakap bye2(bagus2 kira minta izin la tu tapi kalau sehari 100x cakap bye2 poning den)

singkatan ibu adalah buuuubuuu

suka pergi taman(dalam hati ada taman kekeke)

ok banyak  lagi tapi sudah lupa pai2 nanti sambung la ya

No comments:

Post a Comment