Pages

Monday, August 16, 2010

NAK CERITA NI

salam ramadhan semua...
puasa tak ni?
moga semua sehat dan dapat menjalani ibadah puasa..
siapa suka tgk drama JANJI KEKASIH...
sayaaa....
kalau cerita tangkap2 feel ni kalau layan best gak...
tapi aku kan kalau hero janji kekasih ni belakon kompem la air mata ni nak tik tik
punya...
adoi kalau tgk dia belakon buat gugur jer jantung ni...hiappp

cerita ni best.....lagu afgan ku bersujud padamu membuatkan cerita ni lagi hauwww tik tik air mata nak kuar
sis  ana jd heroin plak...eh aku panggil jue ni sis ana coz sekolah2 dulu mmg orang panggil ana....
kat sekolah dulu dia mmg dah hot pon hehe....
sebut sal dulu2 ni teringat puasa masa kecik2
,ingat lagi dulu masa kecik2
tah tak ingat aku nangis sebab apa tapi mmg lama gile..nangis lama sampai mak aku ckp dah takyah puasa la ezy nangis nak dekat 4 jam dah,orang puasa mana boleh nangis nanti batal puasa...
aku dengar mak cakap macam tu teros aku tambah lagi 2 jam ehheh pass tu aku tggu mak aku bukak mulut jer suh gi buka awal....sudahnya mak tak suh buka pon adoi mak lagi bebel ada lah...
tu masa kecik ok darjah 1 kot masa tu.....mma pesen aku suka nangis lama pastu campur adukakan cerita sedih membuatkan betambah sedih hahhah gile keji....
satu lagi pesen aku dulu
darjah 1 (nak gak darjah 1 menunjukkan diri tu kecik)gak ni aku balik sekolah agama dah ptg kol 6 macam tu....
penat panas sakit pala semua ada...
hazabb beb nak tunggu waktu berbuka..aku pon dapat idea
aku masuk bilik air shampo guna collgate--ubat gigi(sila pelik)
tiap2 ari wooo wat camtu....pas dah buat macamtu rasa segar jer huhuhu.....
kalau cerita pasal puasa2 masa kecik ni leh buat kita gelak sorang2 semua ada pengalaman yang hebatkan..
dulu2 puasa rasa seronok sgt2 rasa kehangatan bulan ramadhan ni tambah bila raya nak dekat
feel puasa raya sekarang ni dah tak sama macam zaman kanak2 kan....bila dah tua(tua ker) feel dia lain tambah2 lagi macam2 dugan
ramdhan sekarang  macam petanda yg allah bagi...
adakan manusia semakin ramai lupa kepadanya...sikit2 dia memberi pertanda kepada kita...
apakah maksud di sebalik tanda2 itu...
Wallahualam.....
Photobucket

No comments:

Post a Comment