Pages

Monday, August 02, 2010

SEMUA NAK CERITA PASAL BULAN RAMADHAN

HALOOO...
Minggu ni banyak tol entry sal nak sambut syawal ramadhan kan
di sebabkan ramai aku pon nak gak meramaikan wat entry sal nak sambut puasa ni
tahun ni aku beazam nak masak jer tuk juadah berbuka wahhhh cam hebat jer nak masak :P....
untuk prepairation aku sekarang bz tgk2 majalah bebagai....(sangat poyo)
sila kasi semangatmkat saya ya rakan2..
ok ok tak dapat sebulan nya puasa 15hari pon ok lam kalau masak
wakakka tibe2 nak 15 hari jer lak :)
bulan julai lepas ada beli majalah KELUARGA
skali baru perasan kat majalah tu ada keluarkan 150 resepi hogehh tok pilihan juadah berbuka
waaaaam i likeeee.......
150 bersamaan sekali juadah berbuka puasa sunat ehheh
jgn tanya kenapa baru aku nak perasan ada 150 resepi tu
maklumlah aku bz macam artis heheh
bulan july nya keluaran haruss bulan ogos aku baca majalah tu walau pon mmg dah beli majalah tu bulan jun(waahh apakah sgt boombastik)....beli2 tros baling2 disanasini pastu bila nak baca tehegeh cari....
ok la tu baca bulan ogos buat aku baca bulan oktober :P

ni cover majalah tu heheh nak gak tunjuk


ini adalah segala bagai masak lomak cili api kaw kaw


macam macam ada masak asam pedas

macam macam sambal, ini punca lari 100x10m ketoilet bertukar ganti :P

i hate sayur lalala

kuih muih n bubur

ok cukupla tu nak tau lebih lanjut belila majalah KELUARGA tp bulan july punya ehehe cam na tu..
maaf lewat kasi tahu.....alah u oulss kanreti masak ,aku ni reti2 gitu2 jer heheh bila dah tgk jer tajuk lauk aku dah blur tapi bila dah tgk sikit 2 trosla ingat pastu pejam mata pon leh masukkan minyak jer la kekek...alah biasalakan semua mcamtu kan....


Photobucket

No comments:

Post a Comment