Pages

Tuesday, July 06, 2010

SILA COOL

ok ni nak story sal org kawin....waaa kata musim org kawin
sekarang ni orang kawin semuanya gah2 jer pelamin,gift,makeup apalagi apalagi semuanya gah2 laaaaa huhuhu menjeless i
dulu aku kawen agak terbatas pelamin yg kerusi besar2 gedabak tu

ok sila layan pict kenduri kawin yg aku pegi minggu lepas....pelamain sekali dua hogehh..
kalau dulu biasanya ada pengantin dua pasang ni pelamin satu sajoo pastu kongsi la ko berempat, duduk pon ala sepit mempet gitu
sekarang dah tak payah pelamin itu sorang satu dapat sangat adillll

ini pelamin abang

side kanan pula adik

orang tak yah cakapla sangat ramai.....
orang suka buat kat dewan
tah la bagi aku,prefer buat kat  rumah sebab lain suasana dia...meriahh buat kat rumah sendiri ni
OK sebenarnya aku tertarik sangat nak kongsi entry org kawin ni sbb yang aku pegi majlis kawin ni
sangatla speciall sbb tak penah lagi aku jumpa org buat majlis macam ni
ok macam ni la penah tak korang tgh sedap2 makan pastu air abiss so yang datang mau tambah air adalah
mamat BANGLA ok cool woooooo
pandang tepi lak tengah angkat pinggan n cawan mamat NEPAL ok sila cool
sila pandang sekeliling wahhhh penanggah semua wargasing ini bukan dah satu mesia ni
INI sudah satu dunia....i m hotzzzz
dorang ni semua jadi penanggah sahaja yer yang masak memasak gotong royong adalah jiran tetangga
gilooss apa dorang nak masak mau makan roti,capati apatah bagai2
dorangg ni sangat rajin hogehhh yang dorang tau buat kerja kerja kerja perantin nak berarak ker nak
bunyi kompang ker ,nak karokkk ker takder pon dalam minda dorang,service dorang sangat cepat walaupon orang ramai tapi pinggang cawan air semua cukup pantas dorang hantar...dorang sangat rajin itula kesimpulannya
 kalau kita perantin datang sibuk nak tgk,makeup pengantin tak cantik sibuk nak komen,org karokk sebut gak nak karokk jumpa lagi member sibuk nak borak,memanjangnya sibukk
tak sedar tu kat baju dah ada bunga2 duit kaler hijauuu huhuhu

ok pass aku wat entry ini takmo la pulak pass ni berduyun2 plak org nak ambil warga2 asing jadi penanggah
wakakkakaaka


sepatutnya kita ini kena bersyukur apa yang kita ada,bayangkan dorang tu nak mencari sesuap nasi untuk anak bini dorang kat sana,membanting tulang empat kerat di tanah air kita itula yang dorang mampu....tapi tu la di sebabkan nila setitik rosak susu sebelanga eceh mungkin hanya ada segelintir yang tak baik.
yang lebih baik dan rajin adalah ramai dikalangan dorang ni :)

Photobucket

2 comments:

  1. Eh.. yer ke... x penah jupe lagi.. tp dorg mmg rajin kan.. kenkadang sedih gak.. gaji murah jer.. hmmmm... ape nak wat.. dok negara org x leh nak meminta2...

    ReplyDelete
  2. tula first time la gi majlistu ada mamat2 tu,serius kami sgt blur bila drg yg ambik pinggan kasi jug air,kahkahkah drg lagi la blur2 mukanya...bila dah abis makan bedesup drg angkat pinggan,dia nampak air kat jug dah abis desupp lagi air satu jug sampai..heheh serius drg rajin perantin dtg pon dia wat dekkk jer...sangat kelakar

    ReplyDelete